Autumn..

Finally Autumn.. Overduidelijk.. Vandaag was een stormachtige dag. Ik voel me nog steeds BLESSED dat 4 oktober jl. het zo mooi nazomer weer was tijdens de Harbour Market! Thema INDIAN SUMMER had niet misstaan. Maar wát hadden we gedaan als het dit weer was geweest…? Blijft altijd een risico, datum prikken is daarom ook zo spannend en in Nederland weet je het maar nooit. Dat brengt mij gelijk bij de vraag; wanneer wordt de volgende Harbour Market gepland???

a23201c9ffaeae4fae50b2b319403754

Met ons bedrijf Coolcampers zitten wij al ruim 3 jaar in Nijkerk, de locatie van de Harbour Market. En weet uit ervaring dat het daar in de winter HEEL koud kan zijn. De loods is Freezing en er staat altijd een harde wind daar langs het water. Ik denk dan ook dat een winter/kerst editie niet haalbaar is en heb dan ook besloten GEEN winter editie te houden in December. Er zijn in December ook heel veel fairs, kerstmarkten en events in het land dat de juiste datum prikken echt lastig wordt en het korte tijdsbestek tevens een aandachtspunt is. Kortom, GEEN WINTER/KERST editie van de Harbour Market in 2014.

Ik ga mijn best doen in het voorjaar een frisse, gezellige voorjaarseditie neer te zetten. Meer info volgt medio Januari.

Lfs Dagmar

Standaard

Geef een reactie

