Hello December..

1 december, wat vliegt de tijd. De herfst laten we nu echt bijna achter ons, het wordt koud buiten en stiekem kijk ik al uit naar een witte kerst. In huis wil ik alles in warme winterse sferen brengen. Kleden, plaids, mooie vachtjes op tafel met veel kaarsen.  En wat doen we dit jaar met de kerstboom? Ik heb zin in iets anders dit jaar; gister was ik op een ontzettend leuke inspiratie fair in Nijkerkerveen bij Meker tuinen. De prachtige tuin gaf zoveel inspiratie en met zoveel leuke deelnemers o.a. op het gebied van interieur styling, heb ik genoeg ideeën opgedaan om thuis aan de slag te gaan.

Make it a December to Remember.. Lfs Dagmar

IMG_9592

Standaard

Geef een reactie

