News..

FBheaderplaatjes

Lieve markt liefhebbers,

Als eerste bied ik mijn excuses aan voor het lange wachten op nieuws rondom de Harbour Market. Komt er een volgende editie, wanneer, waar.. Zoals eerder gezegd het slechte excuus; ‘druk, druk, druk’… ons bedrijf Coolcampers… noem maar op.

Ik moet nu dan toch echt aankondigen dat er voorlopig GEEN nieuwe editie van de Harbour Market komt. Dit besluit valt mij zwaar en ik denk dan ook dat ik het daarom zo lang voor me uit heb geschoven. Ik maak er geen lang en zielig verhaal van, het komt er gewoon op neer dat ik op de locatie in Nijkerk deze markt om diverse redenen niet meer kan houden.

Ik ben in Januari j.l. serieus bezig geweest met een gave andere locatie, welke veel groter en geheel overdekt is. Toch heb ik besloten ook daar geen Harbour Market te houden. Puur om het feit dat ik het risico te groot vindt om een markt van dat formaat neer te zetten in Nijkerk. Er wordt in de omgeving inmiddels meer markten gehouden, met name in het voorjaar. Ik zie een XXL Harbour Market editie, met haar eigen unieke uitstraling en opzet, dan ook als een te groot risico voor mij als ondernemer. Tenslotte wil ik dat iedereen met een tevreden gevoel terug denkt aan de Harbour Market. De afgelopen 2 edities waren fijn en goed bezocht, iets waarvan ik niet zeker ben als de markt 3x zo groot wordt.

Ik sluit niet uit in de toekomst tóch nog een Harbour Market te organiseren. Het blijft kriebelen. Dus blijf ons alsjeblieft volgen via Facebook en deze website.

Liefs Dagmar

 

Standaard

Geef een reactie

